مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-16اقتصادي

شرکت های تابعه وزارت نفت به مسئولیت های اجتماعی توجه داشته باشند


فرماندار شهرستان دیلم بر ضرورت توجه بیشتر شرکت های تابعه وزارت نفت در مسئولیت های اجتماعی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر عامل و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تاکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر نفت و گاز به محیط پیرامونی تصریح کرد: توجه به مسئولیت اجتماعی وزارت نفت یکی از تأکیدات مهم رییس جمهور و وزیر نفت است.

فرماندار شهرستان دیلم خواستار توسعه مناطق پیرامونی صنایع نفت و گاز شد و افزود: گام های مثبتی هم در این راستا برداشته شده که انتظار داریم این روند تداوم یابد.

وی با اشاره به موضوع اشتغال جوانان شهرستان دیلم اظهار داشت: موضوع اشتغال از مسائل مهم شهرستان است و انتظار داریم اولویت اشتغال با جوانان بومی شهرستان دیلم باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم گفت: در بحث های فرهنگی، ورزشی، حوزه درمان، کمک به روستاها در بحث آسفالت راه ها و دیگر مسائل مرتبط با حوزه مسئولیت های اجتماعی شرکت های نفتی توجه ویژه داشته باشند.

توجه به مسئولیت های اجتماعی نفت و گاز مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت توجه به مسئولیت های اجتماعی نفت و گاز اظهار داشت: در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی، آماده همکاری همه جانبه با شهرستان دیلم هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های تابعه وزارت نفت به مسئولیت های اجتماعی توجه داشته باشند

شرکت های تابعه وزارت نفت به مسئولیت های اجتماعی توجه داشته باشند