مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-15سياسي

اشتغال 162 نفر در شرکت های تعاونی فرآورده های جنگلی چهارمحال و بختیاری


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت شرکت های تعاونی بهره برداری از فرآورده های جنگلی، گفت: 22 شرکت تعاونی بهره برداری از فرآورده های جنگلی در استان فعال هستند که تاکنون زمینه اشتغال 162 نفر را فراهم کرده اند.

- اصغر احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اهمیت شرکت های تعاونی بهره برداری از فرآورده های جنگلی، گفت: 22 شرکت تعاونی بهره برداری از فرآورده های جنگلی در استان فعال بوده و تاکنون زمینه اشتغال 162 نفر را فراهم کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به هدف تشکیل این تعاونی ها گفت: این تعاونی ها در راستای حفاظت، حراست و احیای منابع طبیعی استان تشکیل شده است.

احمدی بیان کرد: یکی از موثرترین راهکارهای کاهش تخریب عرصه های ملی و منابع طبیعی ایجاد این تعاونی ها است که می توان علاوه بر حفظ عرصه های ملی از ظرفیت مردم نیز در این راستا استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از استان های برخوردار از منابع طبیعی گسترده اعم از مراتع و جنگل های بلوط می تواند ظرفیت خود را در راستای افزایش شرکت های تعاونی برای بهره برداری فرآورده های جنگلی و اشتغال زایی ارتقا دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 162 نفر در شرکت های تعاونی فرآورده های جنگلی چهارمحال و بختیاری

اشتغال 162 نفر در شرکت های تعاونی فرآورده های جنگلی چهارمحال و بختیاری