مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-22ورزشي

ناکامی نمایندگان استان مرکزی در لیگ برتر فوتسال با 3 شکست


هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور با ثبت 3 شکست برای نمایندگان استان به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز در حالی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در مهمترین دیدار دو تیم سن ایچ ساوه و مس سونگون در سالن فجر ساوه به مصاف هم رفتند.

در این دیدار پر تنش و پر گل که سرمربی تیم به عنوان مهمان ویژه نظاره گر آن بود دو تیم برای برد و کسب حداکثر امتیاز پا به میدان گذاشتند که در نهایت این دیدار هفت گل و دو اخراجی به همراه داشت و تیم مهمان موفق شد با نتیجه 4 بر 3 از سد سن ایچ ساوه عبور کند.

این بازی به علت توقف های زیاد حدود 2 ساعت و 10 دقیقه به طول انجامید و بازی برای دقایقی به دلیل تنش به وجود آمده بین بازیکنان دو تیم متوقف شده بود به طوری که دقایقی پایانی بازی هر دو تیم با 4 بازیکن در میدان حضور داشتند.

در دیگر دیدار تیم فوتسال شهرداری ساوه که هفته گذشته یک شکست در کارنامه خود ثبت کرده بود مهمان سفیر گفتمان تهران بود که نتوانست در مقابل حریف خود نمایش قابل قبولی به ثبت برساند و در پایان با دریافت 5 گل از این تیم شکست خورد.

تیم ایرالکو اراک نیز در بندرعباس مهمان پالایش نفت بود که این مسابقه در پایان با نتیجه 4 بر 2 به سود تیم جنوبی به پایان رسید تا هر سه نماینده استان در هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی نمایندگان استان مرکزی در لیگ برتر فوتسال با 3 شکست

ناکامی نمایندگان استان مرکزی در لیگ برتر فوتسال با 3 شکست