مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-12سياسي

مسئولان در مقابله با ناهنجاری حجاب امروز و فردا نکنند


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولین در زمینه حجاب و عفاف دغدغه متدینین را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با ناهنجاری ها امروز و فردا نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس شهر مقدس قم برگزار شد اظهار داشت: دشمن امسال تمام پرده ها را کنار زده بودیم و نسبت به ساخت قدسی سیدالشهدا (ع) و عاشورا اهانت ها روا داشت و دلشان خوش بود کسی را در جایی پیدا کنند که نغمه آنان را سر دهند، اما ملت آنچنان با شور و شعور در میدان عزاداری حضور یافتند که دشمن در این توطئه ناکام ماند.

امام جمعه قم با بیان اینکه در آستانه سالگرد شهادت امام زین العابدین (ع) هستیم ابراز داشت: دو نقل برای شهادت آن حضرت وجود دارد که 12 و 25 محرم است و آن حضرت در سن 23 سالگی به امامت رسید و مکان انتقال امامت ایشان کربلا و روز عاشورا است.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: دوران امامت آن حضرت 35 سال بوده که مقارن با حکومت خلفای جور بوده است که حضرت در این شرایط دست از کار نکشید و با خطبه های خود چهره ستمکاران را برای مردم آشکار کرد و از سویی دیگر در امر پرورش شاگردان همت داشت.

وی ادامه داد: صحیفه سجادیه در بردارنده 57 دعا از امام سجاد (ع) است که نباید از این گنج گهربار غافل بمانیم و این محتوای بلند و شریف، انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در مقابله با ناهنجاری حجاب امروز و فردا نکنند

مسئولان در مقابله با ناهنجاری حجاب امروز و فردا نکنند