مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-19حوادث

کاهش حوادث کار طی 4 ماهه اخیر در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: مرگ ومیر ناشی از حوادث کار طی 4ماهه امسال 46 نفر(همگی مرد) هستند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 2درصد کاهش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرگ ومیر ناشی از حوادث کار طی 4ماهه امسال 46 نفر(همگی مرد) هستند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 2درصد کاهش داشت.

وی با بیان اینکه از این موارد 31 نفر متاهل و بقیه مجرد هستند، افزود: براساس آمارهای موجود در 4 ماهه امسال سقوط از بلندی با 19فوتی رتبه اول مرگ های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می دهد و جسم سخت با 10، سایر موارد با 9 و برق گرفتگی با 8 فوتی در رتبه های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: در 4ماهه امسال بیشترین مرگ های ناشی از حوادث کار 17مورد در خرداد ماه و کمترین آن با 7مورد در اردیبهشت ماه ثبت شده است.

عباسی یادآور شد: طی این مدت شهرستان های ساری و آمل هر کدام با 7 و بابل و رامسر هر کدام با 4 فوتی بیشترین و شهرستان های عباس آباد، فریدونکنار و سوادکوه و نور هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

وی در ارتباط با تفکیک سن متوفیان گفت: بیشترین سن مربوط به افراد 41 تا 50 سال با 12 فوتی و سنین بیش از 61 سال با 2 فوتی کمترین آمار طی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش حوادث کار طی 4 ماهه اخیر در مازندران

کاهش حوادث کار طی 4 ماهه اخیر در مازندران