مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-13سياسي

زیرساخت های توریسم درمانی در خراسان جنوبی فراهم است


با توجه به زیرساخت های پزشکی و درمانی که در این استان فراهم شده، می توان در زمینه توریسم درمانی به بیماران استان های همجوار و حتی کشورهای همسایه خدمات رسانی کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به زیرساخت های پزشکی و درمانی که در این استان فراهم شده، می توان در زمینه توریسم درمانی به بیماران استان های همجوار و حتی کشورهای همسایه خدمات رسانی کرد.

جواد قناعت، شنبه شب 21 مرداد در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس نمایندگی مؤسسه محکم( خیریه حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی) در خراسان جنوبی اظهار کرد: علی رغم کمبودهای اعتباری و در شرایط تحریم اما حمایت هایی از حضور مؤسسه محکم در استان انجام شده تا دسترسی مردم به خدمات درمانی خاص فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: لازمه کار جهادی عشق است و پزشکانی که در مؤسسات خیریه خدمت می کنند فارغ از مسایل مادی، به دنبال کمک به محرومان هستند.

استاندار با بیان اینکه نگاه عاشقانه در این گروه پزشکی وجود دارد که انگیزه کمک کردن را برای دیگران هم افزایش می دهد، گفت: این کار، بسیار ارزشمند و فاخر است، از همین رو با تخصیص 30 میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات بخش جراحی کودکان در بیمارستان رازی بیرجند راه اندازی شد که البته 30 میلیارد ریال دیگر هم به زودی تخصیص خواهد یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های توریسم درمانی در خراسان جنوبی فراهم است

زیرساخت های توریسم درمانی در خراسان جنوبی فراهم است