مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-15حوادث

پلیس کرمان «دزدان غیربومی طلا» را شکار کرد + عکس و فیلم


کرمان؛ مهسا حقانیت: مردادماه جاری دولت دو روز تعطیل رسمی اعلام کرد و بسیاری از مردم کار و کسب را تعطیل کردند و از شهر خارج شدند، اما دزدان غیربومی حسابی فعال بودند و با حضور در محله های بالای شهر کرمان به سرقت طلا، ارز و سکه شهروندان پرداختند و اموال کرمانی ها را هم به استان خودشان در غرب کشور منتقل کردند.

اموال مسروقه را به کرمان برگرداندیم این در حالی ست که سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان در محل پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: سارقان غیربومی چند فقره سرقت از منازل شهروندان کرمانی را انجام دادند و در این سرقت ها طلاجات، سکه، ارز و دلار را به سرقت برده بودند.

  وی بیان داشت: همکاران ما در پلیس آگاهی استان کرمان با سرنخی که به دست آوردند به صورت شبانه روزی وقت گذاشتند و خودروی سارقان را شناسایی کردند و سارقان را طی عملیات هماهنگ هنگام خروج از استان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: بازجویی هایی به عمل آمده از سارقان نشان داد، آنها این طلاجات را از استان خارج کرده و به یکی از استان های غربی منتقل کرده اند.

فرشید ابراز داشت: مجوز قضایی را دریافت کردیم و تیمی به آن استان اعزام کردیم که موفق به کشف طلاجات شدند و توانستیم این اموال مسروقه را به مرکز استان کرمان انتقال دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس کرمان «دزدان غیربومی طلا» را شکار کرد + عکس و فیلم

پلیس کرمان «دزدان غیربومی طلا» را شکار کرد + عکس و فیلم