مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:162023-07-26سياسي

پیکر شهید حادثه تروریستی خاش در اصفهان تشییع و خاکسپاری شد+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورزنه، صبح امروز همزمان با هشتم ماه محرم آیین تشییع باشکوه شهید محمدرضا اسمعیلی با حضور مسؤولان کشوری و استانی و همبستگی باشکوه مردم، خانواده شهدا و همکاران شهید ابتدا در شهر ورزنه و سپس در روستای اشکهران برگزار شد.

در این مراسم مردان ورزنه ای با شاخه گل و دود کردن اسپند و زنان ورزنه ای به سنت دیرینه خود با چادر سفید بهشتی به استقبال پیکر پاک این شهید آمدند.

  حضور پرشور مردم دارالشهدای ورزنه در مراسم تشییع و وداع با شهید والامقام، تجلی تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی و استمرار راه شهدا است و نشان می دهد این ملت امنیت خود را با هیچ چیزی عوض نمی کنند.

نباید فراموش کنیم امنیت و آرامش امروز جامعه اسلامی را مدیون فداکاری و از خودگذشتگی دلاورمردانی هستیم که با اهدای جان خود نگذاشتند خاک کشور و آرامش مردم به خطر بیفتد.

قطعاً نهضت عاشورا برای همیشه تاریخ زنده مانده و خواهد ماند و امروز شاهد شکل گیری گفتمان هیهات من الذله در اقصی نقاط جهان هستیم و به هیچ عنوان این مسیر تعطیل بردار نیست.

پیکر پاک شهید پس از تشییع و بدرقه بر دستان پرمهر مردم ولایتمدار، در گلستان شهدای روستای اشکهران آرام گرفت تا در شب تاسوعای حسینی مهمان سقای کربلا حضرت ابالفضل العباس(س) باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید حادثه تروریستی خاش در اصفهان تشییع و خاکسپاری شد+فیلم

پیکر شهید حادثه تروریستی خاش در اصفهان تشییع و خاکسپاری شد+فیلم