مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-26سياسي

تشکیل «بنیاد توسعه» کردستان را در شاهراه توسعه قرار می دهد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: تشکیل بنیاد توسعه کردستان با تکیه بر منابع بی شمار خدادادی این استان و همچنین بهره گیری از توانایی و استعداد جوانان غیور کُرد می تواند کردستان را در شاهراه توسعه با سرعت به پیش ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،  ایجاد شورای هماهنگی بخش خصوصی در بنیاد توسعه کردستان حدوداً دو هفته قبل در مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه اقتصادی استان کردستان و اعضای ادوار گذشته هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از سوی استاندار کردستان مطرح شد.

 در همین راستا جلسه ای با هدف ایجاد هماهنگی، انسجام و وحدت رویه میان تشکل های بخش خصوصی و همچنین تکوین هم افزایی، جلوگیری از جزیره ای عمل کردن و ایجاد انعطاف در اتخاذ تدابیر مدیریتی یکپارچه در مواقع نیاز، بر ضرورت مرکزیت دادن به مدیریت بخش خصوصی تحت عنوان شورای هماهنگی بخش خصوصی استان کردستان با حضور مدیران تشکل های مختلف بخش خصوصی شامل رییس و نایب رییس اتاق بازرگانی سنندج، مدیرعامل خانه صنعت کردستان، رییس اتاق اصناف و دبیر اتاق تعاون سنندج در محل اتاق بازرگانی این شهر برگزار شد.

علی اکبر عبدالملکی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج در این جلسه با اشاره به منابع و ظرفیت های استان کردستان همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل «بنیاد توسعه» کردستان را در شاهراه توسعه قرار می دهد

تشکیل «بنیاد توسعه» کردستان را در شاهراه توسعه قرار می دهد