مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-26سياسي

فعالیت 669 آشپزخانه در ایام محرم در مازندران


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: در ایام محرم 669 آشپزخانه ویژه مراکز نیکوکاری کار پخت غذای نذری برای افراد زیر پوشش و مردم را بر عهده دارند.

- ایسنا/مازندران مدیر کل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: در ایام محرم 669 آشپزخانه ویژه مراکز نیکوکاری کار پخت غذای نذری برای افراد زیر پوشش و مردم را بر عهده دارند.

میثم معافی امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سه سرفصل دارای اولویت در کمیته امداد امام خمینی مازندران است، اظهار کرد: مسکن با اولویت مسکن روستایی و محرومان، اشتغال و ازدواج و خانواده دارای اولویت است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن قرار است با مشارکت دولتمردان، آن دسته از افراد زیر پوشش که فاقد مسکن اما دارای زمین هستند را به اتمام برسانیم، افزود: با صدور پروانه، اعطای وام از طریق بنیاد مسکن، کمک خیرین و بسیج سازندگی بتوانیم مسکن این عده را تا پایان سال به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و 537 واحد در دستور کار قرار دارد؛ از افتتاح 160واحد تا شهریور ماه خبر داد و گفت: مابقی واحدها نیز قرار است با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی، خیرین و مردم احداث شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران به حوزه اشتغال پرداخت و یادآور شد: امسال یک هزار و 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی و 450 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 669 آشپزخانه در ایام محرم در مازندران

فعالیت 669 آشپزخانه در ایام محرم در مازندران