مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-20سياسي

مصوبات هیات مقررات زدایی قابل اعتراض در دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضایی نیست


با تصویب مجلس، مصوبات هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار قابل اعتراض یا شکایت در دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضایی نیست و برای اعمال نظارت قضایی بر مصوبات این هیات شعب ویژه در وزارت اقتصادی تشکیل می شود.

- با تصویب مجلس، مصوبات هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار قابل اعتراض یا شکایت در دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضایی نیست و برای اعمال نظارت قضایی بر مصوبات این هیات شعب ویژه در وزارت اقتصادی تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با پیشنهاد محمدصالح جوکار نماینده یزد برای الحاق یک بند به ماده 13 طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور موافقت کردند.

بر این اساس، متن ذیل به عنوان بند ج به ماده 13 طرح تأمین مالی و جهش تولید ازطریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور الحاق می شود.

ج- عبارت به منظور تسهیل سرمایه گذاری در ایران از ابتدای ماده 7 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی با اصلاحات و الحاقات بعدی حذف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات هیات مقررات زدایی قابل اعتراض در دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضایی نیست

مصوبات هیات مقررات زدایی قابل اعتراض در دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضایی نیست