مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-21پزشكي

با این راهکار در خواب وزن کم کنید


راهبرد کاهش وزن شما ممکن است شامل رژیم غذایی سالم و ورزش منظم باشد، اما کمبود خواب می تواند به راحتی اهداف کاهش وزن شما را نابود کند زیرا با خواب کم، - ایسنا/خراسان رضوی راهبرد کاهش وزن شما ممکن است شامل رژیم غذایی سالم و ورزش منظم باشد، اما کمبود خواب می تواند به راحتی اهداف کاهش وزن شما را نابود کند زیرا با خواب کم، هوس خوردن غذاهای پر قند و چربی بیشتر می شود.

به نقل از هلث، خواب کافی به شما کمک می کند تا در طول روز تصمیمات بهتری در مورد مصرف مواد غذایی بگیرید همچنین از مصرف میان وعده ها در آخر شب خودداری کنید.

کاهش خواب می تواند سطح کورتیزول شما را که با چاقی و افزایش وزن مرتبط است، افزایش دهد.

کورتیزول با استرس مرتبط است و سطوح بالای کورتیزول در عصر می تواند بر خواب افراد تاثیر منفی بگذارد، بنابراین، مهم است که با کاهش سطح کورتیزول در هنگام عصر، میزان کورتیزول خود را کاهش دهید تا بتوانید بهتر بخوابید.

نتایج تحقیق منتشرشده در سال 2020 در نشریه مرزها در روانشناسی نشان داد، افراد کم خواب، زمانی که طی روز ورزش متوسط یا حرکات کششی انجام می دهند، خواب خود را بهینه می کنند.

از آنجایی که نمی خواهید دقیقا قبل از خواب ورزش کنید، حرکات کششی می تواند تمرین خوبی باشد که به شما کمک کند تا هنگام کاهش وزن، خواب بهتری نیز داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این راهکار در خواب وزن کم کنید

با این راهکار در خواب وزن کم کنید