مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-20اقتصادي

محصولات لرستان در حوزه زراعی به اسم دیگر استان ها صادر می شود


معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه محصولات کشاورزی استان فاقد برند هستند، گفت: این امر موجب شده که محصولات ما حتی در حوزه زراعی هم به اسم دیگر استان ها صادر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جهان بخش دولتشاه امروز یکشنبه در حاشیه جلسه طرح ملی شناسنامه دار کردن باغات لرستان، اظهار داشت: شناسنامه دار کردن باغات و حتی محصولات زراعی یک ضرورت است، برای صادرات محصولات وجود کیو آر کد یک نیاز مبرم است.

وی با تأکید بر اینکه شناسنامه دار کردن باغات و گلخانه ها به یک عزم و همت جهادی نیاز دارد، گفت: باتوجه به ظرفیت های مهم استان به ویژه در حوزه محصولات باغی باید همه دست به دست هم دهیم تا در مسیر شناسنامه دار کردن باغات قدم برداریم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، بیان کرد: وجود باغات متمرکز انجیر، وجود انارستان متمرکز و دیگر محصولات ضرورت شناسنامه دار کردن باغات را دوچندان کرده است.

دولتشاه، گفت: با وجود این ظرفیت ها اما سهم ما از صادرات زیاد نیست، چون محصولات ما فاقد برند هستند، همین امر موجب شده محصولات ما حتی در حوزه زراعی هم به اسم دیگر استان ها صادر شود.

وی با اشاره به اینکه ما در خصوص معرفی و عرضه محصولات کشاورزی اعم از باغی و زراعی کار چندانی نکرده ایم، تأکید کرد: باید معرفی محصولات را باهدف صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات لرستان در حوزه زراعی به اسم دیگر استان ها صادر می شود

محصولات لرستان در حوزه زراعی به اسم دیگر استان ها صادر می شود