مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-01سياسي

خرمشاد مطرح کرد: چرا تمدن غرب، تمدن اسلام را رقیب خود می داند؟


یک استاد دانشگاه با تشریح دلایل تمدن غرب برای مقابله با تمدن اسلام اظهار داشت: فرصتی به وجود آمده تا تمدن اسلام به یکی از مبادی هویت مسلمانان تبدیل شود و این هجمه ها عاملی برای اتحاد مسلمانان باشد.

- یک استاد دانشگاه با تشریح دلایل تمدن غرب برای مقابله با تمدن اسلام اظهار داشت: فرصتی به وجود آمده تا تمدن اسلام به یکی از مبادی هویت مسلمانان تبدیل شود و این هجمه ها عاملی برای اتحاد مسلمانان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد باقر خرمشاد در نشست بررسی ریشه ها و پیامدهای اسلام ستیزی در غرب که در محل شورای راهبردی روابط خارجی برگزار شد، اظهار داشت: مگر نمی گویند تمدن اسلامی از گردونه تمدنی خارج شود و رشد و توسعه لازم را نداشته باشد خب همین تمدن اسلام را رها کنند به حال خودش چرا دست از سر تمدن به قول آن ها رو به افول، بر نمی دارند.

چرا تمدن غرب فقط تمدن اسلامی را رقیب خود می داند؟ چرا با سایر تمدن ها چنین مقابله ای ندارد؟ وی تصریح کرد: چرا غرب در پروژه اسلام هراسی تا مرز خلق داعش از درون اسلام یپش می رود؟ به نظر می رسد برای فهم این ها باید به نظریات فکری و تمدنی توجه کنیم.

غرب تمدن اسلامی را رقیب جدی می داند و در تلاش است تا با اقدامات سلبی و حذفی اسلام هراسی را ایجاد کند لذا نگرانی های غرب شاید از این جهت باشد که امروز مانند دیروز پاسخگوی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمشاد مطرح کرد: چرا تمدن غرب، تمدن اسلام را رقیب خود می داند؟

خرمشاد مطرح کرد: چرا تمدن غرب، تمدن اسلام را رقیب خود می داند؟