مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:352023-07-31سياسي

رییس دادگستری اصفهان: آزادسازی حریم زاینده رود سرعت گیرد


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع تصرفات از حریم و بستر زاینده رود و دیگر منابع ملی باید با سرعت و به طور کامل، دقیق و در تمام نقاط استان انجام شود و هیچ بهانه ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.

- حجت الاسلام اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی اظهار داشت: بنابر سخنی از حضرت امام حسین(ع) که فرموده اند: هر کس خشنودی خدای متعال طلب کند هر  چند که خشم مردم را در پی داشته باشد خدا او را از مردم بی نیاز می کند همه به ویژه مسؤولان باید خشنودی خداوند را محور تصمیم گیری و اقدامات خود قرار دهند.

وی افزود: عاشورا همچون دانشگاهی است که هر کس وارد آن شد و درس های آن را با نمره قبولی فرا گرفت، انسانی ماندگار و جاودان خواهد شد و مدیران و مسؤولان باید تک تک افراد حاضر در سپاه حق در روز عاشورا را الگوی خود قرار داده و با هیچ فشار و ابزاری از تعهدات و آرمان های انسانی و الهی کوتاه نیایند چون عاشورا صحنه نمایش بالاترین سطح مسؤولیت پذیری و تکلیف گرایی بود.

جعفری با تأکید بر لزوم اجرای سریع، درست و کامل آزادسازی های حریم و بستر زاینده رود و دیگر منابع ملی گفت: رفع تصرفات از حریم و بستر زاینده رود و دیگر منابع ملی باید با سرعت و به طور کامل، دقیق و در تمام نقاط استان انجام شود و هیچ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری اصفهان: آزادسازی حریم زاینده رود سرعت گیرد

رییس دادگستری اصفهان: آزادسازی حریم زاینده رود سرعت گیرد