مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 00:302023-08-16سياسي

نفرات برتر چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف مازندران معرفی شدند


چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران در مرحله نهایی به به میزبانی آستان امامزاده ابراهیم(ع) آمل با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مازندران در مرحله نهایی به مدت دو روز در مجموعه بصیرت آستان امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

این رویداد مهم قرآنی در دو بخش برادران و خواهران پیگیری شد که در مرحله منطقه ای بیش از 2 هزار و 600 نفر در 8 رشته حفظ 5 جزء، 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، ترتیل، اذان، دعاخوانی و قرائت تحقیق به رقابت پرداختند.

با راهیابی بیش از 150 چهره قرآنی مازندران به مرحله نهایی، نفرات برتر حائز رتبه های اول تا سوم پس از داوری لازم مشخص شده و راهی مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه می شوند.

در بخش برادران و رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم محمدرضا محمدی رتبه نخست را از آن خود کرد.

در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم سیدقاسم سیدیان، محمد محسنی و امیرحسین همایون به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم محمد لایینی، امیرحسین زرگری و محمدرضا رضایی حائز رتبه های برتر شده و در رشته اذان مجتبی کریمی به جایگاه نخست دست یافت و سیدمحمد مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف مازندران معرفی شدند

نفرات برتر چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف مازندران معرفی شدند