مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-05اجتماعي

تعیین تکلیف کوره های آجرپزی اصفهان در شورای حفاظت محیط زیست


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کوره های آجرپزی در شعاع شهر اصفهان طبق برنامه زمان بندی شورای حفاظت محیط زیست استان تعطیل یا منتقل می شوند.

- سید امیر سامع در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص کوره های آجرپزی در شعاع 50 کیلومتر شهر اصفهان در سجزی و سین برخوار و کارگاه های آلاینده درون شهری، اظهار داشت: شورای حفاظت محیط زیست استان برنامه زمانی برای تعطیلی یا کاهش آلایندگی تمامی این ها تعیین کرده است.

وی افزود: سال گذشته بدلیل اینکه شدت آلودگی و مازوت سوزی نیروگاه، هوای اصفهان را برای چندین روز متمادی در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان و حتی خطرناک قرار داد تصمیماتی گرفته شد و تعدادی از این کارگاه ها و کوره های آجر پزی به علت شدت آلایندگی غیر فعال شدند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: به هر حال بهترین راه این است که کوره های آجر و کارگاه های آلاینده تمهیدات لازم را از حیث مصرف سوخت، فیلتراسیون خروجی ها و مصرف بهینه مواد اولیه فراهم کنند و به مقدار نیاز تولید داشته باشند.

سامع ابراز داشت: دلیلی ندارد در شهر اصفهان، خاک و انرژی و آب را مصرف کنیم برای تولید آجر که چندان هم بهره وری اقتصادی یا فناورانه برای کشور ندارد؛ باید تولید آجر به مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف کوره های آجرپزی اصفهان در شورای حفاظت محیط زیست

تعیین تکلیف کوره های آجرپزی اصفهان در شورای حفاظت محیط زیست