مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-17بين الملل

رییسی به عربستان می رود


وزرای خارجه ایران و عربستان بر آغاز فصل جدید روابط تهران و ریاض و اجرای توافقنامه های امضا شده بین دو کشور تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حسین امیرعبداللهیان و فیصله بن فرحان وزرای خارجه ایران و عربستان امروز پنجشنبه در ریاض با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند و سپس در یک نشست خبری مشترک حضور یافتند.

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در این نشست ضمن خوشامد گویی به وزیر خارجه کشورمان تصریح کرد: عربستان به توسعه روابط دو کشور مصمم است و در این زمینه برای حمایت ایران از برگزاری همایش اکسپو در ریاض قدردانی می کنیم.

رییس دستگاه دیپلماسی عربستان دیدار خود با امیرعبداللهیان را در راستای توسعه روابط دو جانبه در ابعاد گوناگون و تلاش های گذشته برای امنیت منطقه برشمرد و بر اراده صادقانه و عزم جدی برای تنظیم توافقنامه بین دو کشور تاکید کرد.

وزیر خارجه عربستان بیان کرد: با توجه به توسعه روابط دو جانبه و تقویت ثبات منطقه ای، نمایندگی های دو کشور کار خود را آغاز کردند؛ شروع کار ماموریت سفرای ما در دو کشور در راستای تاسیس روابط جدید دو کشور خواهد بود.

دیپلمات ارشد سعودی مطرح کرد: همچنین در این دیدار به پیگیری توافقنامه های قبلی در حوزه های امنیتی و اقتصادی تاکید شد و در این نشست خواستار ادامه گفت وگو ها و رایزنی ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی به عربستان می رود

رییسی به عربستان می رود