مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-08سياسي

خبرنگاران قروه ای تجلیل شدند


همزمان با روز ملی گرامیداشت خبرنگار از فعالان رسانه ای شهرستان قروه تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل فعله گری سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز ملی خبرنگار اظهار کرد: عرصه خبرنگاری عرصه مشکل و دشواری است که عزیزان در این حوزه کار و فعالیت می کنند و خدمات، مشکلات و نارسایی ها را منعکس می کنند.

وی افزود: ما از خبرنگاران انتظار داریم زحماتی که نظام و دولت ارائه می دهد در قروه بیشتر بازتاب یابد و در بحث امیدآفرینی با توجه به اینکه امسال سال انتخابات است در کنار مشکلاتی که وجود دارد پیشرفت ها هم منعکس شود.

امام جمعه قروه نیز در این مراسم اظهار کرد: مسأله خبر و اطلاع رسانی از مهم ترین مسائل و قدرت های نرم افزاری روز در جامعه است و هر کشوری که نهایت بهره برداری را از این عرصه کرده، توانسته است مؤلفه های مختلفی را در زمینه پیشرفت علمی، سیاست، فرهنگ و اقتصاد و در حوزه حکمرانی در دنیا کسب کند.

حجت الاسلام عابدین رستمی افزود: آن چیزی که باید در حوزه خبرنگاری به آن پرداخته شود مسئله ریل گذاری و جاده مستقیمی است که جامعه خبرنگاری باید این جاده را بین افکار عمومی و حاکمیت ترسیم و احداث کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این جاده شکل نگیرد ما یک بلبشو در فضای خبری در کشور پیدا می کنیم چه بسا دستخوش تحولات یا بحران شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران قروه ای تجلیل شدند

خبرنگاران قروه ای تجلیل شدند