مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-02بين الملل

بارش سیل آسا در پکن حداقل 20 قربانی گرفت+عکس


رسانه های دولتی در چین خبر دادند که در نتیجه بارش شدید باران در پکن پایتخت این کشور، حداقل 20 نفر جان باخته و 19 نفر مفقود شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بارش سیل آسای باران در چین همچنان خبرساز است و رسانه ها روز چهارشنبه (امروز) از افزایش شمار قربانیان در پایتخت خبر دادند.

شبکه تی آر تی وردلد در گزارشی به نقل از رسانه های چینی از قبیل سی سی تی وی گزارش داد، شمار تلفات بارش شدید باران در پکن پایتخت چین به حداقل 20 نفر افزایش یافته و 19 نفر هم مفقود شده اند.

بنا بر این گزارش، یک واحد نظامی ارتش چین شامل 26 نظامی و چهار بالگرد ارتش از روز سه شنبه (دیروز) در حال انجام عملیات امداد، ارسال کمک های غذایی و لباس به افراد گیر افتاده در سه قطار هستند که دچار مشکل شده و گیر افتاده اند.

  در خبرها آمده بود که بارش شدید باران باعث شد که حداقل سه قطار در مناطق منتوگو و فانگ شان در پکن دچار سانحه شوند.

 گفته می شود که حدود 15 هزار نفر از ساکنان منطقه منتوگو به آب آشامیدنی دسترسی ندارند و مقام های چین با ارسال 45 تانکر آب در حال کمک به ساکنان هستند.

شی جین پینگ رییس جمهور چین به مقام های این کشور دستور داده که از هیچ تلاشی برای کمک به افراد مفقود یا گیر افتاده دریغ نکنند، مجروحان را مداوا کنند و ضمن تسلا دادن به خانواده های قربانیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش سیل آسا در پکن حداقل 20 قربانی گرفت+عکس

بارش سیل آسا در پکن حداقل 20 قربانی گرفت+عکس