مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-01سياسي

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اعلام روز سه شنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در حکم انتصاب سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، - از سوی داود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه بودجه کشور، سید محمدرضا گلدانی به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اعلام روز سه شنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در حکم انتصاب سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، اهم مأموریت ها و وظایف این مسئولیت را ابلاغ کرد.

در این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران در دولت مردمی، با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات استان، کوشا باشید.

سید محمدرضا گلدانی پیش از این، مسئولیت هایی چون: ریاست مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سابقه فعالیت در معاونت اداری - مالی سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه بودجه، معاونت اجرایی ریاست جمهوری، دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور، وزارت دادگس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران منصوب شد

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران منصوب شد