مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-02اقتصادي

برداشت آب در بردخون 6.7 برابر میزان سهم این بخش است


بر اساس منابع علمی، سهم برداشت آب در بردخون 17 میلیون متر مکعب در سال است ولی 114 میلیون متر مکعب برداشت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی فاریابی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به نقش رسانه در انتشار و تحقق مطالبات مردم اشاره و بر ضرورت همکاری و همراهی رسانه ، مدیر و مردم برای رفع مشکلات تأکید کرد.

وی خبرنگار را در پرداخت به یک موضوع و مطالبه آزاد دانست و گفت: رسانه با رعایت انصاف به مطالبه گری می پردازد و آزادانه با نگاه خود رویدادها و سوژه هایشان را ثبت کنند.

بخشدار بردخون از همراهی و تعامل خبرنگاران این بخش با بخشداری قدردانی کرد و اظهار داشت: امیدواریم این همدلی با ارسال مطالبات شهروندان و اهالی روستاها در سریع ترین زمان ممکن به بخشداری از سوی خبرنگاران، بیش از این هم تقویت شود.

کمبود زمین ملی در روستاها فاریابی در ادامه در پاسخ به مطالبات و سوالات مدیران رسانه ها و خبرگزاری های کشوری در بردخون بیان کرد: بلافاصله پس از معرفی در اردیبهشت ماه امسال، مکاتبات متعددی برای پیگیری مطالبات بخش در حوزه های مختلف انجام داده ایم که در برخی حوزه ها مانند بهداشت و درمان و کمبود ماما و بهورز نتایج خوبی هم داشت.

وی موضوع زمین های محیط زیست را موضوعی قابل اصلاح برای بردخون خواند و تصریح کرد: در تلاشیم کمبود زمین ملی در روستاهای بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت آب در بردخون 6.7 برابر میزان سهم این بخش است

برداشت آب در بردخون 6.7 برابر میزان سهم این بخش است