مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-02سياسي

اجتماع یاوران قرآن با حضور قاریان قرآنی در کرج برگزار شد


اجتماع یاوران قرآن در اردوگاه شهید رجایی با حضور قاریان قرآنی استان البرز در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اجتماع یاوران قرآن ظهر سه شنبه در اردوگاه شهید رجایی با حضور فرمانده سپاه استان البرز سردار علیرضا حیدرنیا و قاریان قرآنی استان البرز در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد.

سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در اجتماع یاوران قرآن با حضور قاریان قرآنی در اردوگاه شهید رجایی گفت: با توجه به حدیثی که از امام موسی کاظم (ع) روایت شده است؛ بهترین بندگان خدا بر روی زمین کسانی هستند که برای رفع نیازهای مردم می کوشند و در روز قیامت در امان هستند.

وی افزود؛ در ماه رمضان که قاریان قرآنی خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب می شوند، نقشه راه یک سال آینده را با توجه به بیانات و توصیه های رهبری دریافت می کنند و شایسته است تا رمضان سال بعدی به درستی این توصیه ها را عملی کنند.

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه گفت: از توصیه های رهبری، برگزاری تلاوت های مجلسی در مساجد است که می توانیم از روزهای چهارشنبه که به عنوان چهارشنبه های امام رضایی شناخته می شود استفاده کنیم و از هر تعداد مسجد که می توانیم تلاوت های مجلسی را شروع کنیم که باعث جذب نسل نوجوان و جوان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع یاوران قرآن با حضور قاریان قرآنی در کرج برگزار شد

اجتماع یاوران قرآن با حضور قاریان قرآنی در کرج برگزار شد