مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-22اقتصادي

سریال دنباله دار جاده زیراب؛ این قسمت: اعلام ضرب الاجل و آغاز آسفالت ریزی


جاده زیراب در جنوب شهرستان محلات به واسطه تردد بالا، عرض کم و دوطرفه بودن به محوری خطرناک تبدیل شده و در سال های اخیر شاهد حوادث بسیاری بوده است.

- سریال دنباله دار جاده زیراب؛ این قسمت: اعلام ضرب الاجل و آغاز آسفالت ریزی ایسنا/مرکزی جاده زیراب در جنوب شهرستان محلات به واسطه تردد بالا، عرض کم و دوطرفه بودن به محوری خطرناک تبدیل شده و در سال های اخیر شاهد حوادث بسیاری بوده است.

تک لایه بودن آسفالت در بخشی از محور و تردد خودروهای سنگین نیز علاوه بر خطرناک تر کردن این محور، منجر به تخریب روکش آسفالت آن شده و در مجموع، حادثه خیز بودن زیراب، اصلاح و دوبانده کردن آن به مطالبه جدی مردم و مسئولان تبدیل شده است.

جاده زیراب در بازه ساله های 1398 تا 1400، چهار پیمانکار به خود دیده که کار هیچکدام به سرانجام نرسید.

بعد از قطع همکاری کارفرما و پیمانکار سابق جاده زیراب، زمستان سال گذشته بود که پس از کش و قوس های فراوان، در نهایت شرکت بهاران بتن فراگیران با قراردادی سه ساله به ارزش حدود 400 میلیارد تومان به عنوان پیمانکار این محور برگزیده شد.

اگرچه در ماه های ابتدایی شاهد اقدام قابل مشاهده ای از سوی پیمانکار پروژه نبودیم اما علی ساعدی، فرماندار سابق شهرستان محلات 27 اسفندماه در نشستی با اصحاب رسانه، وعده آغاز عملیات عمرانی محور زیراب پس از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال دنباله دار جاده زیراب؛ این قسمت: اعلام ضرب الاجل و آغاز آسفالت ریزی

سریال دنباله دار جاده زیراب؛ این قسمت: اعلام ضرب الاجل و آغاز آسفالت ریزی