مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-06سياسي

برپایی دومین دوره مسابقات آزاد مهارت زندانیان در استان سمنان


مدیرکل زندان های استان سمنان از برپایی دومین دوره مسابقات آزاد مهارت در استان سمنان خبر داد و گفت: مددجویان زندانهای استان سمنان پس از راهیابی به مرحله استانی مسابقات آزاد مهارت زندانیان استان سمنان به میزبانی زندان شاهرود به رقابت پرداخته و از نفرات .

- ایسنا/سمنان مدیرکل زندان های استان سمنان از برپایی دومین دوره مسابقات آزاد مهارت در استان سمنان خبر داد و گفت: مددجویان زندانهای استان سمنان پس از راهیابی به مرحله استانی مسابقات آزاد مهارت زندانیان استان سمنان به میزبانی زندان شاهرود به رقابت پرداخته و از نفرات برتر در این مسابقات تقدیر گردید.

امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان 15 مردادماه در حاشیه اختتامیه مسابقات آزاد مهارت زندانیان در جمع خبرنگاران، گفت: دومین دوره مسابقات آزاد مهارت در استان سمنان به میزبانی زندان شاهرود و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه ویژه زندانیان برگزار شد.

کهربایی با اشاره به هدف برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات تشویق زندانیان به مهارت آموزی و فراهم کردن زمینه مناسب اشتغال برای آنان در رشته های مورد علاقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی دومین دوره مسابقات آزاد مهارت زندانیان در استان سمنان

برپایی دومین دوره مسابقات آزاد مهارت زندانیان در استان سمنان