مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 17:052023-07-30سياسي

در سفر رییس جمهور اولویت با طرح های پیشران اقتصادی است


استاندار ایلام با بیان اینکه در سفر رییس جمهور اولویت با طرح های پیشران اقتصادی است، گفت: مدیران از طرح های پیشنهادی برای سفر رییس جمهور دفاع کنند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه در سفر رییس جمهور اولویت با طرح های پیشران اقتصادی است، گفت: مدیران از طرح های پیشنهادی برای سفر رییس جمهور دفاع کنند.

دکتر حسن بهرام نیا امروز یکشنبه 8 مردادماه در نشست ستاد سفر ریاست جمهور به استان ایلام اظهار کرد: حضور رییس جمهور در ایلام که به زودی انجام خواهد شد، موجب خیر و برکت در حوزه های مختلف استان خواهد شد.

وی با اشاره به فراهم شدن مقدمات سفر رییس جمهور به استان ایلام گفت : کمیته های مختلفی در این ارتباط تشکیل شده و این سفر متفاوت از سایر سفرها خواهد بود و از خرد و نظرات جمعی کارشناسان استفاده شده است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه از نظرات همه فرمانداران و ائمه جمعه استان برای این سفر استفاده شده است، افزود: اولویت در این سفر با پروژه هایی است که با زندگی مردم و نشاط اجتماعی در ارتباط هستند.

استاندار ایلام تصریح کرد: جمع بندی طرح های سفر رییس جمهور در حوزه های مختلف گردشگری، منابع طبیعی، صنایع دستی و سایر حوزه ها برای توسعه اقتصادی و رفاه مردم ایلام صورت گرفته و قرار است این طرح ها در مرکز نیز توسط مسئولان ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر رییس جمهور اولویت با طرح های پیشران اقتصادی است

در سفر رییس جمهور اولویت با طرح های پیشران اقتصادی است