مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-09فرهنگي

فیلم کوتاه «افسانه کوه ننوک» آماده نمایش شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «افسانه کوه ننوک» به کارگردانی محمدرضا مرادی، - فیلم کوتاه افسانه کوه ننوک به کارگردانی محمدرضا مرادی با روایت یک داستان فانتزی و البته اقتباسی آماده نمایش شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه افسانه کوه ننوک به کارگردانی محمدرضا مرادی، نویسندگی محمدرضا مرادی و گلسا غفاری و تهیه کنندگی آتنا نعمتیان و محمدرضا مرادی، در انجمن سینمای جوانان ایران تولید شد و هم اکنون برای حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی آماده نمایش شده است.

این فیلم کوتاه که بعد از تولید انیمیشن کوتاه تریو قجری ، فیلم کوتاه تجربی زندگی کاغذی و دو فیلم کوتاه داستانی و اقتباسی دوآل پا و رنگارنگ ، پنجمین تجربه حرفه ای محمدرضا مرادی است، پس از 4 ماه پیش تولید و بالغ بر 9 ماه تولید و پس تولید، آماده نمایش شده است که یک فیلم با جلوه های ویژه و داستانی متفاوت در ساختار فیلم کوتاه است.

فیلم نامه افسانه کوه ننوک براساس افسانه ژاپنی (اوباسوته –رها سازی یک پیرزن)، نگارش شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: شهاب سنگی بزرگ به دریای هرمز برخورد می کند و به همین دلیل، ماهی های آن منطقه تغییر ژنتیک پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه «افسانه کوه ننوک» آماده نمایش شد

فیلم کوتاه «افسانه کوه ننوک» آماده نمایش شد