مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-02اقتصادي

نظارت بر بازار میوه یزد هوشمند سازی می شود


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی از هوشمندسازی بازرسی بازار میوه استان به منظور برقراری عدالت در نظارت خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمد علی حاتمی زاده  صبح امروز در نشستی که برای طراحی نرم افزار هوشمند سازی بازرسی و نظارت بر بازار میوه برگزار شد، با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار میوه اظهار کرد: با اجرای هوشمندسازی بازرسی ها می توانیم اطلاعات بیشتر و دقیقتری بدست آورده و تحلیل درستی از این داده ها و اطلاعات  داشته باشیم که مهمترین و اصلی ترین نتیجه آن برقراری عدالت در بازرسی هاست.

وی افزود: اطلاعات به دست آمده از این نظارت ها باید درسیستم ذخیره سازی شده و  تحلیل آماری شود که این امر در زمینه های مختلف از جمله پراکندگی مکانی، آسیب شناسی قیمت ها، شناسایی گلوگاه های فساد و پیشگیری از تخلفات با اهمیت است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی تصریح کرد: هدف سازمان کمک به بازار میوه بوده و در این راستا ، خواستار همکاری رییس اتحادیه صنف میوه و تره بار هستیم.

اکبرزاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی نیز در این جلسه با بیان اینکه درسیره پیامبر و ائمه بر نظارت در بازار بسیار تاکید  شده است افزود:این جلسه نوید یک حرکت خوب بوده که قدم اول آن شفاف سازی وکسب اطلاعات دقیق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار میوه یزد هوشمند سازی می شود

نظارت بر بازار میوه یزد هوشمند سازی می شود