مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-07سياسي

قول رییس جمهور برای بازدید از سریال «سلمان فارسی» و تامین بودجه سریال «موسی (ع)»


رییس جمهور در جریان بازدید از نمایشگاه تحولات معاونت سیما، از تولیدات این معاونت که در مسیر تحول رسانه ملی طی یک سال گذشته شکل گرفته بود، دیدن کرد.

- قول رییس جمهور برای بازدید از سریال سلمان فارسی و تامین بودجه سریال موسی (ع) رییس جمهور در جریان بازدید از نمایشگاه تحولات معاونت سیما، از تولیدات این معاونت که در مسیر تحول رسانه ملی طی یک سال گذشته شکل گرفته بود، دیدن کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، رییس جمهوری در جریان حضور امروز خود در جام جم، از نمایشگاه دستاوردهای فنی، تولیدات عرضه شده و برنامه های در حال ساخت صداوسیما نیز دیدن کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی همراه با پیمان جبلی رییس صداوسیما طی بازدیدی که از نمایشگاه معاونت سیما داشتند، شاهد روند تحولات این بخش معاونت بودند.

در این بازدید محسن برمهانی معاون سیما، درباره دوره تحولی سیما، برنامه های پربیننده و شاخص این معاونت در بخش های نمایشی و غیرنمایشی همچون شیوه ، موقعیت مهدی ، حسینیه معلی ، کلمه ، از سرگذشت ، بی کرانه ، بگو بخند ، مدرسه تلویزیونی ایران ، پاورقی ، ستاره ساز ، محفل و .

به رییس جمهور گزارش داد.

بخشی از این بازدید به میز فیلمنامه اختصاص داشت که رییس جمهور در جریان مجموعه فیلمنامه هایی که تصویب و تایید شده است، قرار گرفت که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول رییس جمهور برای بازدید از سریال «سلمان فارسی» و تامین بودجه سریال «موسی (ع)»

قول رییس جمهور برای بازدید از سریال «سلمان فارسی» و تامین بودجه سریال «موسی (ع)»