مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:502023-07-26بين الملل

طلوع شرق و غروب غرب؛ پیش بینی جین پینگ در جلسه محرمانه سال 2020!


یک خبرگزاری ژاپنی در گزارشی نوشت که رییس جمهور چین در جلسه ای در سال 2020 با مقامات نظامی این کشور، گفته که پکن در حال طلوع و غرب در مسیر غروب و افول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، خبرگزاری کیودو ژاپن در گزارشی مدعی شده است که شی جین پینگ، رییس جمهور چین در سال 2020 در جلسه با رهبران نظامی این کشور با اشاره به طلوع پکن و افول غرب، تاکید کرده بود که چین باید خودش را برای جنگی بزرگ آماده کند.

کیودو به استناد اسناد جلسه ای که دسامبر 2020 بین جین پینگ و کمیسیون نظامی مرکزی حزب کمونیست چین برگزار شده بود، مدعی شد که رییس جمهور این کشور درست این جمله را بر زبان آورده است: شرق در حال طلوع و غرب رو به غروب است.

در همین بین، جین پینگ پیش بینی کرده است که امکان وقوع یک جنگ متمرکز و گسترش آن وجود دارد؛ هرچند به ادعای کیودو، رییس جمهور چین، درگرفتن جنگ جهانی سوم را رد کرده است.

مشخص نیست که طبق پیش بینی جین پینگ، این جنگ دقیقاً از کجا آغاز می شود اما کیودو مدعی شده که او تایوان را یک نقطه احتمالی اشتعال خوانده است.

گفته می شود پس از جلسه سال 2020، اسناد و محورهای موردبحث در آن، جمع آوری و تابستان پارسال به فرماندهان چینی و مقامات حزب کمونیست ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلوع شرق و غروب غرب؛ پیش بینی جین پینگ در جلسه محرمانه سال 2020!

طلوع شرق و غروب غرب؛ پیش بینی جین پینگ در جلسه محرمانه سال 2020!