مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-05اقتصادي

تعهد 175 میلیارد تومانی خیرین برای تکمیل پروژه های آموزشی خوزستان


رییس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان از تعهد 175 میلیارد تومانی امسال خیرین مدرسه ساز برای ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی در استان خوزستان خبر داد.

- جهانگیر پورهنگ در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز استان خوزستان، اظهار کرد: مشارکت در مجمع خیرین شامل دو بخش کمک های مردمی و خیرین که اشخاص حقیقی هستند و کمک دستگاه های دولتی از محل مسئولیت های اجتماعی است.

تعهد امسال خیرین مدرسه ساز برای ساخت یا تکمیل فضاهای آموزشی حدود 175 میلیارد تومان است البته کمک های دستگاه ها و مسئولیت های اجتماعی نیز اضافه خواهد شد که مبلغ آن ها هنوز مشخص نیست.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم خوزستان در مدرسه سازی، ادامه داد: اولویت در هزینه کردن این کمک ها قطعا با پروژه های نیمه تمام و در حال ساخت است.

استان خوزستان در مشارکت خیرین در چهار پنج سال گذشته، همیشه جزو استان های اول کشور بوده و دو سال پیش نیز در سطح کشور رتبه اول را داشته است.

با وجود مشکلاتی که در خوزستان وجود دارد اما مردم همیشه در مدرسه سازی کمک کننده هستند و سنگ تمام گذاشته اند.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان گفت: در طرح های همگانی نیز مردم مشارکت خیلی خوبی داشته اند؛ به عنوان مثال در پویش آجر به آجر رتبه های بسیار خوبی از نظر تعداد شرکت کننده و مبالغ جمع آوری شده کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد 175 میلیارد تومانی خیرین برای تکمیل پروژه های آموزشی خوزستان

تعهد 175 میلیارد تومانی خیرین برای تکمیل پروژه های آموزشی خوزستان