مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-01اقتصادي

پی جویی پهنه های معدنی در گیلان؛ از طلا تا مس


سرپرست زمین شناسی و اکتشافات معدنی گیلان از پی جویی پهنه های معدنی در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: البته باید توجه داشت بهره برداری از معادن در گیلان با ضرورت توجه به حفظ میراث جنگل های هیرکانی است.

- ایسنا/گیلان سرپرست زمین شناسی و اکتشافات معدنی گیلان از پی جویی پهنه های معدنی در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: البته باید توجه داشت بهره برداری از معادن در گیلان با ضرورت توجه به حفظ میراث جنگل های هیرکانی است.

فرشید رمضانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در زمینه مطالعات معدنی پهنه های استان در مناطق مختلف و توسط کارشناسان کارآزموده و ماهر در حال بررسی است.

وی افزود: مطالعات کانی های غیرفلزی در جنوب گیلان طی سال های گذشته انجام شده و مطالعات پهنه های شهرستان تالش نیز سال گذشته به اتمام رسیده است.

رمضانی با بیان اینکه امسال نیز طرح مطالعات معدنی شهرستان فومن در حال انجام است، تصریح کرد: در این طرح های مطالعاتی منابع معدنی فلزی و غیرفلزی، مصالح ساختمانی و پتانسیل های مربوط به معادن و استفاده از کانی های معدنی شناسایی و در اختیار سازمان صمت قرار می دهیم.

سرپرست اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی گیلان با بیان اینکه منابع معدنی فعال در استان بیشتر مصالح ساختمانی است، افزود: غیر از مصالح ساختمانی معدن فعال قابل توجهی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پی جویی پهنه های معدنی در گیلان؛ از طلا تا مس

پی جویی پهنه های معدنی در گیلان؛ از طلا تا مس