مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-20فرهنگي

تاریخ و ارزشی که امارات برای خود ساخته است


از «لوور ابوظبی» گرفته تا «مرکز هنرهای جمیل»، موزه های غنی مختلفی در امارات متحده عربی تأسیس شده که توجه علاقه مندان هنر و تاریخ را به خود جلب کرده اند.

- از لوور ابوظبی گرفته تا مرکز هنرهای جمیل ، موزه های غنی مختلفی در امارات متحده عربی تأسیس شده که توجه علاقه مندان هنر و تاریخ را به خود جلب کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهترین راه برای درک تاریخ، فرهنگ و شالوده اجتماعی هر کشوری، بازدید از موزه های آن است.

این مؤسسه های ارزشمند، علاوه بر آثار هنری و فرهنگی، خانه ارزش ها و بینش هر کشوری محسوب می شوند.

هرچند برخی کشورها برای آن که بر غنای تاریخ و هنر خود بیافزایند در سال های اخیر به راه اندازی موزه هایی با آثار عاریه ای و یا خریداری شده تمدن های دیگر و برچسب زدن آن آثار به نام خود اقدام کرده اند.

امارات متحده عربی از جمله این کشورهاست که در سال های اخیر با ساخت موزه های متنوع و ایجاد شعبه موزه های برتر جهان، سعی داشته به ارزش های تاریخی و هنری خود اضافه کند و این گونه بر قدمت کشور خود بیافزاید.

در ادامه با چند مورد از موزه های امارات متحد عربی که مجله خبری نشنال آن ها را منتشر کرده است، آشنا می شوید: لوور ابوظبی لوور ابوظبی از جمله مکان هایی است که هم برای شهروندان امارات و هم برای بازدیدکنندگان خارجی جذابیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ و ارزشی که امارات برای خود ساخته است

تاریخ و ارزشی که امارات برای خود ساخته است