مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-21سياسي

رانش زمین آب مشگین شهر را قطع کرد


به دنبال رانش زمین در مسیر انتقال آب مشگین شهر به تصفیه خانه آب این شهر قطع شد.

- سرپرست فرمانداری مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: به دنبال رانش زمین و برای چندمین بار شاهد قطعی آب در مسیر انتقال خط لوله به تصفیه خانه بودیم تا اهالی مشگین شهر در تأمین آب پایدار با مشکل موقت روبه رو شوند.

شهرام محمدی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکاران آبفای استان در محل حاضر هستند تا موضوع را مورد بررسی قرار داده و با همراهی مشاور طرحی جدید برای انتقال آب از این مسیر به تصفیه خانه انجام شود تا پایداری منابع آب را در مشگین شهر شاهد باشیم.

وی گفت: با توجه به رانشی بودن مسیر انتقال آب، قرار شده تا در کنار حذف تپه مسیر رانش در بازطراحی جدید کار به نحوی پیش برود تا پایداری منابع آب را در مسیر انتقال شاهد باشیم و رانش احتمالی سبب شکستگی خط لوله انتقال نشود.

سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین شهر افزود: ارتباط آبگیر با مسیر خط انتقال قطع شده و ساعاتی پیش آب مشگین شهر به نقطه فشار کم و در برخی مناطق قطعی رسیده که در وهله اول با استفاده از نهر خاتون سعی می کنیم تا به میزان 150 لیتر در ثانیه آب را از این محل برداشت کنیم و 250 لیتر در ثانیه نیز از محل ثانویه برداشت انجام می شود تا با انتقال به تصفیه خانه آب موقت مشگین شهر تا 24 ساعت آینده تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانش زمین آب مشگین شهر را قطع کرد

رانش زمین آب مشگین شهر را قطع کرد