مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 19:302023-07-26سياسي

ضرورت حفظ حرمت سقاخانه و مسجد و آرام گاه های حریم پیاده راه عالی قاپو


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با انتقاد از وضعیت حاکم در پیاده راه عالی قاپو اردبیل به دلایل مختلفی چون مسائل ترافیکی، وجود مزاحمت ها و وضعیت نامناسب منطقه از حیث عفاف و حجاب بر لزوم ساماندهی منطقه در اسرع وقت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی عصر امروز با حضور میدانی در پیاده راه عالی قاپو اردبیل اظهار کرد: مدیریت لازم و موثر در این منطقه متناسب با فلسفه طراحی و نامگذاری پیاده راه در زمینه فرهنگی و تاریخی و استفاده از فضا در جهت کارکرد پیش بینی شده و اولیه وجود ندارد.

وی اقدامات موردی و مقطعی قبلی در مناسبت های خاص را نیز ناکافی دانست و افزود: با توجه به قدمت مذهبی مسیر که سالیان سال میزبان قدوم عزاداران حسینی و دسته های عزاداری بوده و وجود مسجد ، سقاخانه و آرامگاه های موجود در بقعه شیخ صفی الدین تلاش برای حفظ حرمت ها در آن محدوده ضروری است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل همچنین با تشریح کارکرد پیاده راه ها بر سرزندگی شهروندان و ارتباطات فرهنگی و افزایش کیفیات محیطی از مسئولان ذیربط خواست در سریع ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی و رفع نارسایی ها و مشکلات و معضلات و نارضایتی های مرتبط اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حفظ حرمت سقاخانه و مسجد و آرام گاه های حریم پیاده راه عالی قاپو

ضرورت حفظ حرمت سقاخانه و مسجد و آرام گاه های حریم پیاده راه عالی قاپو