موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-19اقتصادي

نکات پیش از خرید یخچال اسنوا


در میان تمامی برندهای خارجی که اقدام به تولید لوازم خانگی کرده اند و محصولات آن ها را در گوشه و کنار بازار می بینیم، برند اسنوا توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم پیدا کند.

- یکی از پرفروش تریشن لوازم خانگی تولید شده توسط این برند، را مبنای انتخاب قرار می هند، در حالی که این کار درست نیست و فاکتورهای دیگری هم باید در نظر گرفته شوند.

1.

گنجایش یخچال و فریزر هدف شما از خرید یخچال اسنوا چیست؟ می خواهید چند خوراکی کوچک را داخل یخچال قرار دهید و یا عادت دارید که هر روز میوه، سبزیجات و غذاهای مختلف را در یخچال فریزر نگهداری کنید؟ انتخاب یخچال فریزر یا ساید بای ساید اسنوا با گنجایش مناسب، بستگی به سلیقه و نظر شخصی شما دارد؛ اما آن چیزی که مسلم است این است که هر چقدر گنجایش این یخچال فریزرها بیشتر باشد، فضای بیشتری نیز برای قرار دادن میوه، غذا و .

خواهید داشت.

برای تمامی یخچال فریزرهای اسنوا اعم از ساید باید سایدها و یخچال فریزرهای معمولی، به طور دقیق گنجایش یخچال و فریزر مشخص شده است.

اکثر یخچال فریزرهای این برند دارای دو برابر گنجایش نسبت به فریزرها هستند.

دقت داشته باشید که این گنجایش بر حسب لیتر مشخص می شود و با ابعاد یخچال فریزر متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات پیش از خرید یخچال اسنوا

نکات پیش از خرید یخچال اسنوا