مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 18:212023-08-10سياسي

آیت الله نوری همدانی: ممانعت از تحریف انقلاب وظیفه نخبگان حوزه و دانشگاه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام آیت الله حسین نوری همدانی به همایش بزرگداشت آیت الله شهید شیخ فضل الله نوری که در مازندران برگزار شده است، به شرح زیر است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ الصَّلَاهُ وَ السَّلَامُ عَلَی سَیِّدِنا وَ نَبِیِّنَا أَبِی الْقَاسِمِ المصطفی مُحَمَّد وَ عَلَی أهلِ بَیتِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ سیَّما بَقیَّهَ اللَّهِ فِی الأرَضینَ.

با سلام و تحیت به آن مجلس محترم که با حضور اندیشمندان و اصحاب قلم و محققان و پژوهشگران حول محور شخصیت ممتاز و کم نظیر قرن 14 مرحوم آیت الله شهید آقای حاج شیخ فضل الله نوری (رحمت الله علیه) در حال برگزاری است.

تردیدی نداریم که اینگونه همایش برای این شخصیت بسیار لازم و ضروری است تا هم مردم و هم جامعه علمی کشور ایشان را بشناسند و شبهاتی را که در جریان مشروطه ایجاد شده و به تحریف های تاریخی پاسخ داده شود.

تا به امروز درباره شیخ فضل الله بیشتر مسائل و اندیشه های سیاسی ایشان مورد بحث قرار گرفته است که انصافاً یک سیاستمدار دارای مبنا بوده است؛ اما باید توجه داشت که سیاستمداری که سیاست اش اثر گذار در سعادت مردم می باشد پیشینه علمی و اخلاقی اوست؛ در این میان باید توجه کرد آنچه شیخ فضل الله را ممتاز نمود، فقاهت و علمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: ممانعت از تحریف انقلاب وظیفه نخبگان حوزه و دانشگاه است

آیت الله نوری همدانی: ممانعت از تحریف انقلاب وظیفه نخبگان حوزه و دانشگاه است