مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 23:352023-08-08اقتصادي

احداث و تعمیر 40 مدرسه و خانه در خوزستان


مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان از احداث و تعمیر 40 خانه و مدرسه و همچنین اعطای بیش از 150 میلیارد ریال وام اشتغالزایی توسط جهادگران این شهرستان در استان خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سعید امینیان پور شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تعمیر 15 باب منزل محرومان و ساخت پنج باب منزل برای مددجویان کمیته امداد، تعمیرات بیش از 20 مدرسه، ایزوگام پنج باب منزل محرومان، تعمیرات و سرویس وسایل سرمایشی و اعزام بیش از 30 گروه جهادی به مناطق محروم از ابتدای امسال صورت گرفت.

وی با اشاره به کمک های مومنانه و خدمت رسانی برای محرومیت زدایی توسط نیروهای جهادی بسیج سازندگی بهبهان گفت: پخت غذا گرم بیش از 80 هزار پرس، اهدای 20 سری جهیزیه، تهیه کولر و یخچال برای 10 خانوار، تهیه 300 بسته لوازم مدرسه، توزیع بسته های غذایی و گوشت بیش از 4000 بسته، نان صلواتی بیش از 6000 قرص نان و برپایی ایستگاه های صلواتی در مناسبت های مختلف انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال جوانان از برپایی کلاس های آموزش فنی و حرفه ای در پایگاه ها و حوزه ها و ارائه مدرک جهت اشتغال زایی خبر داد و بیان کرد: بیش از 150 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به کارآفرینان و افرادی که آموزش ها را گذراندند، پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و تعمیر 40 مدرسه و خانه در خوزستان

احداث و تعمیر 40 مدرسه و خانه در خوزستان