مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 11:502023-07-27بين الملل

حماس: صهیونیست ها به دنبال راه انداختن جنگ مذهبی در مسجد الاقصی هستند


جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تعرض گسترده شهرک نشینان اشغالگر یهودی و وزرای کابینه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، اقدامی خطرناک در راستای به راه انداختن جنگ مذهبی علیه قدس و مسجد الاقصی است.

- جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تعرض گسترده شهرک نشینان اشغالگر یهودی و وزرای کابینه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، اقدامی خطرناک در راستای به راه انداختن جنگ مذهبی علیه قدس و مسجد الاقصی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جنبش بیان کرد که ملت فلسطین هرگز اجازه پیشبرد و اجرایی شدن طرح های دشمن صهیونیستی در مسجد الاقصی را نخواهد داد.

حازم قاسم، سخنگوی حماس تاکید کرد که تعرض صهیونیست ها به مسجد الاقصی موجب تحریک احساسات ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی و تمامی آزادگان جهان و بی احترامی به نظام های عربی است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، قاسم اظهار داشت که ملت فلسطین به دفاع از هویت مسجد مبارک الاقصی و دفاع از آن ادامه می دهد.

وی تاکید کرد، تاریخ ثابت کرده که ملت فلسطین هرگز اجازه اجرای طرح های جنایتکارانه دشمن صهیونیستی علیه مقدسات خود را نمی دهد.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تا این لحظه 1050 صهیونیست شهرک نشین در سالروز تخریب به اصطلاح معبد کذایی یهود به مسجد الاقصی تعرض کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: صهیونیست ها به دنبال راه انداختن جنگ مذهبی در مسجد الاقصی هستند

حماس: صهیونیست ها به دنبال راه انداختن جنگ مذهبی در مسجد الاقصی هستند