مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-01سياسي

عجمیان ها و علی وردی های پای این انقلاب هستند


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: افرادی همچون عجمیان ها و علی وردیها پای این نظام و ارزش های انقلاب هستند و می مانند تا بتوانند امنیت این کشور را تامین کنند.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: افرادی همچون عجمیان ها و علی وردیها پای این نظام و ارزش های انقلاب هستند و می مانند تا بتوانند امنیت این کشور را تامین کنند.

احمدرضا پورخاقان امروز دهم مرداد ماه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی لرستان که در محل سالن آمفی تئاتر دادگستری استان برگزار شد، باتسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) بر خواندن و اهتمام بر زیارت عاشورا تاکید کرد و افزود: عزاداری برای سرور و سالار شهیدان از روی شناخت باشد و قطعا حفظ این حالت خوش حسینی همراه با بصیرت و معرفت ضرورت دارد و باید سیره و منش و روش امام سوم شیعیان را سرلوحه زندگیمان قرار دهیم.

وی با تاکید براینکه حسین شعار نیست و عاشورا هم قصه نیست، بلکه عاشورا نهضت و درس است و امام حسین(ع) به تعبیری سفینه نجات است که هر کس با او همراه باشد به سرمنزل مقصود خواهد رسید، اضافه کرد: مردم غیور لرستان، با تقدیم 6500 شهید عالی مقام حسینی (ع) بودن خود را نه در شعار بلکه در عمل و با شعور و بصیرت به اثبات راسندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجمیان ها و علی وردی های پای این انقلاب هستند

عجمیان ها و علی وردی های پای این انقلاب هستند