مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 00:052023-08-19اجتماعي

عکاسان کدام مسیرها را برای عکاسی پیاده روی اربعین انتخاب کنند؟


«مهدی بخشی» عکاس خبرگزاری مهر در کارگاه تجربیات عکاسی اربعین، مسیرهایی برای عکاسی از پیاده روی زائران به سمت کربلا معلا را تشریح کرد.

- قم- مهدی بخشی عکاس خبرگزاری مهر در کارگاه تجربیات عکاسی اربعین، مسیرهایی برای عکاسی از پیاده روی زائران به سمت کربلا معلا را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیان داشت: به دلیل شدت گرمای عراق در سالهای اخیر، پیش بینی می شود که از حوالی 11 صبح تا حداقل 4 عصر شرایط برای عکاسی مساعد نباشد، چرا که از طرفی زائران به دلیل گرمای هوا، این ساعت ها را به استراحت می پردازند و از سویی دیگر شدت آفتاب مانع از ثبت تصاویر مطلوب می شود.

وی اضافه کرد: بیشترین ساعاتی که زائران به پیاده روی می پردازند، بعد نماز اقامه صبح و همچنین عصر و برخی ها نیز به صورت شبانه طی طریق می کنند.

بخشی، با اشاره به مسیرهای متعدد پیاده روی اربعین در عراق به سمت کربلای معلا گفت: مسیر نجف به کربلا از معروف ترین مسیرهای راهپیمایی اربعین است که بسیاری از زائران ایرانی این مسیر را برای رسیدن به کربلا انتخاب می کنند و امکانات پذیرایی و اسکان در تمامی این مسیر فراهم است.

وی گفت: از جاذبه های این مسیر برای عکاسی، حضور زائران بین الملل، حضور خانوادگی زائران و برپایی موکب های ایرانی با اجرای برنامه های خدماتی و فرهنگی است که عکاسان می توانند تصاویری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاسان کدام مسیرها را برای عکاسی پیاده روی اربعین انتخاب کنند؟

عکاسان کدام مسیرها را برای عکاسی پیاده روی اربعین انتخاب کنند؟