مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-21اقتصادي

در دیدارهای رییس جمهور با مراجع تقلید در قم چه گذشت؟


مراجع و علمای حوزه علمیه قم در دیدار رییس جمهوری ضمن تقدیر از تلاش های دولت سیزدهم در ابعاد مختلف داخلی و سیاست خارجی نسبت به تثبیت نرخ ارز، - تابناک _ رییس جمهوری اسلامی ایران در نخستین برنامه خود در سفر به قم با حضور در دفتر آیت الله حسین نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار کرد.

وی در ادامه با آیات جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی نیز دیدار و ضمن نشستن پای دغدغه های مراجع تقلید، گزارشی از اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم طی دو سال اخیر ارائه کرد.

رییسی در ادامه برنامه سفر خود به استان قم در اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در مسجد جمکران قم سخنرانی کرد.

آثار اقدامات اقتصادی دولت نمایان شود آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در دیدار رییس جمهور، پررنگ بودن مسئله امید و اتکال به خداوند متعال در صحبت های رییس جمهوری را نکته ارزنده ای یاد کرد و نسبت به ضرورت بهبود وضعیت معیشت اقتصادی و کاهش نرخ تورم تاکید کرد.

این مرجع تقلید همچنین قیمت های ناپایدار کالاها، وابستگی به دلار و بی انصافی برخی از کسبه را از جمله عوامل گرانی برشمرد و نسبت به ضرورت مدیریت نرخ ارز و نمایان شدن ثمره اقدامات دولت در سفره مردم تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدارهای رییس جمهور با مراجع تقلید در قم چه گذشت؟

در دیدارهای رییس جمهور با مراجع تقلید در قم چه گذشت؟