مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:222023-08-15اجتماعي

همه گذرنامه های درخواستی ظرف دو روز آینده ارسال می شود


رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: همه گذرنامه های زیارتی در دو روز آینده به آدرس اعلام شده از سوی افراد ارسال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هر ساله تعداد افراد زیادی برای شرکت در سفر معنوی اربعین به عتبات عالیات مشرف می شوند اما شروع این سفر با گرفتن گذرنامه است.

در سالهای گذشته تعدادی از زائران قصد سفر اربعین را داشته اند اما به دلیل عدم اعتبار گذرنامه یا اقدام دیرهنگام از این سفر بی بهره مانده اند.

در سال جاری پلیس با همکاری طرف عراقی صدور گذرنامه زیارتی را در دستور کار خود قرار داد تا هم در زمان صدور تسریع شود و هم در میزان هزینه! سردار سعید منتظرالمهدی، معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فراجا در 26 تیر ماه امسال اعلام کرد: صدور گذرنامه زیارتی با یک هشتم قیمت و در کمترین زمان ممکن برای ایام محرم و صفر در دستور کار پلیس قرار گرفته است و اعتبار این گذرنامه های زیارتی مانند دیگر گذرنامه ها 5 سال بوده و صرفاً برای سفر به عتبات عالیات در ماه های محرم و صفر است، هر چند که رایزنی های لازم با طرفِ عراقی، برای استفاده در سایر ایامِ سال نیز در دستور کار قرار دارد.

سخنگوی فراجا تاکید کرد: هزینه صدور گذرنامه حدود 50 هزار تومان برآورد شده که در مقایسه با گذرنامه عادی خیلی ارزان تر و حدود یک هشتم قیمت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه گذرنامه های درخواستی ظرف دو روز آینده ارسال می شود

همه گذرنامه های درخواستی ظرف دو روز آینده ارسال می شود