مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14اقتصادي

وجود شرکت های دانش بنیان نشانه همت مضاعف برای ارتقای صنعت است


رییس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان گفت: وجود 85 شرکت دانش بنیان در گیلان نشانگر همت مضاعف برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های دانش بنیان در عرصه صنعت استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روهام قلیچی صبح دوشنبه در نخستین مراسم تجلیل از واحدهای شهر صنعتی رشت با رویکرد فناورانه گفت: شرکت های برتر شهر صنعتی رشت با معیارهایی همچون تولید و خدمات دانش بنیان، آموزش های دانش بنیان برای کارکنان، همکاری با مؤسسات تحقیقاتی و پژوهشی، تجهیز و نوسازی و نوآوری در محصول و فرآیندهای تولید، مورد ارزیابی کمیته ای متشکل پارک علم و فناوری، دانشگاه فنی و حرفه ای، شهر صنعتی رشت و مرکز آموزش بازرگانی قرار گرفته و 17 شرکت در این رویداد منتخب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

قلیچی در ادامه با بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت حوزه دانش بنیان گفت: برای توسعه دانش در صنعت باید بدانیم مسائل اصلی کشور حول کدام محورها می باشد و راه حل مسائل چیست.

وی افزود: امر پژوهش مختص دانشگاه و مؤسسات پژوهشی است ولی حل مسائل و مشکلات کشور در حوزه تکنولوژی وظیفه شرکت های دانش بنیان است.

رییس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان با بیان ضرورت ورود دانشگاه ها در مباحث دانش بنیان اضافه کرد: توسعه فعالیت های دانش بنیان در دانشگاه ها امری است که در آن دانشجو باید محور حل مسائل قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود شرکت های دانش بنیان نشانه همت مضاعف برای ارتقای صنعت است

وجود شرکت های دانش بنیان نشانه همت مضاعف برای ارتقای صنعت است