مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-19سياسي

کودتای 28 مرداد سرمنشأ بسیاری از حوادث تلخ تاریخی به حساب می آید


فرمانده سپاه امام رضا(ع)خراسان رضوی گفت: کودتای 28 مرداد به عنوان یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین حوادث سیاسی تاریخ معاصر کشور و سرمنشآ بسیاری از حوادث تلخ تاریخی به حساب می آید.

- مشهد- فرمانده سپاه امام رضا(ع)خراسان رضوی گفت: کودتای 28 مرداد به عنوان یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین حوادث سیاسی تاریخ معاصر کشور و سرمنشآ بسیاری از حوادث تلخ تاریخی به حساب می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سید هاشم غیاثی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 28 مرداد سالروز کودتای انگلیسی _ آمریکایی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با الهام از ماجرای کودتای 28 مرداد هیچ گاه به آمریکا اعتماد نخواهد کرد چرا که نشان داده قابل اعتماد نیست.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: این کودتا به عنوان یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین حوادث سیاسی تاریخ معاصر کشورمان سرمنشأ بسیاری از حوادث تلخ تاریخی این سرزمین به حساب می آید.

وی ادامه داد: چرخش و انتقال قدرت صورت گرفته در این کودتا نمونه دیگری از تلاش استعمار خارجی به مدد استبداد داخلی برای محروم ساختن ملت و کشور ایران از سه مؤلفه الهام گرفته از آموزه های دینی، یعنی استقلال، آزادی و کرامت انسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودتای 28 مرداد سرمنشأ بسیاری از حوادث تلخ تاریخی به حساب می آید

کودتای 28 مرداد سرمنشأ بسیاری از حوادث تلخ تاریخی به حساب می آید