مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-29پزشكي

184 ماموریت امدادی در روزهای تاسوعا و عاشورا در دزفول انجام شد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: 184 ماموریت امدادی توسط اورژانس 115 طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح شهرستان دزفول انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، رضا معمارزاده رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی روزهای تاسوعا و عاشورا 465 تماس با مرکز ارتباطات اورژانس دزفول برقرار که منجر به انجام 184 ماموریت امدادی شد.

وی ادامه داد: 102 مورد از مجموع ماموریت ها منجر به اعزام به بیمارستان شد و سایر بیماران به صورت سرپایی درمان شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: 49 مورد از خدمات اورژانسی ارائه شده در سطح شهرستان مربوط به خدمت رسانی به عزاداران حسینی در طول مسیر راهپیمایی بود که 8 مورد منجر به اعزام عزاداران حسینی به بیمارستان شد.

وی افزود: خوشبختانه تمامی عزادارانی که توسط عومل اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند، با حال عمومی مساعد از بیمارستان ترخیص شدند.

معمارزاده با اشاره به زحمات بی دریغ پرسنل اورژانس 115 دزفول گفت: این تعداد از ماموریت های موفق انجام شده در این 2 روز نشان از تحقق شعار ملی همیشه با شماییم اوژانس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

184 ماموریت امدادی در روزهای تاسوعا و عاشورا در دزفول انجام شد

184 ماموریت امدادی در روزهای تاسوعا و عاشورا در دزفول انجام شد