مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-06اقتصادي

گرمای بالای 40 درجه در مهرستان/ افت فشار برق و بروز مشکلات جدی


خرما پزان این روزها و گرمای بالای 40 درجه در مهرستان، مردم را در برخی از ساعات روز خانه نشین کرده است.

- ، گروه استان ها: در گرمای طاقت فرسا مردم شهرستان مهرستان با یک مشکل جدی به نام افت ولتاژ برق مواجه هستند، این مشکل اما مربوط به امروز نیست، سال هاست همین چالش مردم را با سختی و مسائلی مواجه کرده که زندگی عادی را مختل می کند.

احمد اربابی یکی از شهروندان مهرستانی در گفتگو با گفت: در بسیاری از روستاهای این منطقه با توجه به شروع شدن فصل گرما به دلیل افت شدید ولتاژ برق مردم نمی توانند از وسایل سرمایشی استفاده کنند، منظور از وسایل سرمایشی تنها کولرهای گازی نیست، یخچال های ما به درستی کار نمی کنند و حتی از پنکه هم نمی توانیم در این روزهای گرم به خوبی استفاده کنیم.

احداث پست 63 کیلو ولت تنها راه رهایی از افت ولتاژ در مهرستان مدیر برق مهرستان نیز در این خصوص گفت: تنها راه رفع مشکل در این منطقه احداث پست 63 کیلو ولت است که این امر نیازمند تخصیص اعتبار است.

میلاد قرایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، خاموش کردن لامپ های اضافی، کاهش مصرف سیستم های سرمایشی، حذف وسایل برقی غیرضروری در ساعت اوج بار را از جمله راهکارهای کاهش مصرف برق برشمرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، پنج دستگاه ترانسفورماتور و فیدربندی جدید جهت رفع افت ولتاژ شبکه برق ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای بالای 40 درجه در مهرستان/ افت فشار برق و بروز مشکلات جدی

گرمای بالای 40 درجه در مهرستان/ افت فشار برق و بروز مشکلات جدی