مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:262023-08-15سياسي

فرمانده سپاه فارس : تروریست حرم شاهچراغ به صهیونیست وصل بود


فرمانده سپاه فجر فارس درباره حادثه حرم شاهچراغ گفت: این تروریست در قالب یک شبکه که در چند کشور فعالیت می کنند و بدون تردید به صهیونیست وصل هستند، - فرمانده سپاه فجر فارس درباره حادثه حرم شاهچراغ گفت: این تروریست در قالب یک شبکه که در چند کشور فعالیت می کنند و بدون تردید به صهیونیست وصل هستند، از یکماه پیش در شیراز با پوشش مستقر و و اقدامات لازم را انجام داده بود.

سردار یدالله بوعلی سه شنبه 24 مرداد در آیین گرامیداشت گفت: فرد تروریست ساعت 19 بعدازظهر روز 22 مردادماه از ضلع جنوبی حرم و از درب فرعی (باب المهدی) ورود کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او ادامه داد: این فرد تروریست در قالب یک شبکه که در چند کشور فعالیت می کنند و بدون تردید به صهیونیست وصل هستند، از یکماه پیش در شیراز با پوشش مستقر و و اقدامات لازم را انجام داده بود.

  فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: این فرد در نزدیکی حرم ساکن شده بود.

  بوعلی با بیان اینکه این تروریست در روز حادثه همزمان با نزدیک شدن به درب فرعی حرم، اسلحه خود را بیرون می آورد و به حالت هجومی ورود می کند، گفت: از بیرون حرم و از جلوی بهداری حرم مطهر شلیک را اغاز می کند.

  او خاطرنشان کرد: دو نفر از خدام و نیرو های حفاظت جلوی درب خروجی برای هدایت زوار حضور داشتند که این فرد تروریست در اولین اقدام به سمت این دو نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه فارس : تروریست حرم شاهچراغ به صهیونیست وصل بود

فرمانده سپاه فارس : تروریست حرم شاهچراغ به صهیونیست وصل بود