مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 20:252023-07-29سياسي

تمدید رویداد جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت


احمدی با اشاره به برگزاری رویداد جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت، از تمدید این رویداد خبر داد و گفت: با توجه به استقبال خبرنگاران و فعالان دانشجویی، - احمدی با اشاره به برگزاری رویداد جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت، از تمدید این رویداد خبر داد و گفت: با توجه به استقبال خبرنگاران و فعالان دانشجویی، مهلت ارسال آثار تا 13 مرداد تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی خبرگزاری دانشجویان ایران با اشاره به برگزاری رویداد جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت در آستانه روز خبرنگار و سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی توسط این خبرگزاری گفت: با توجه به استقبال خبرنگاران و فعالان دانشجویی رسانه مهلت ارسال آثار تا 13 مرداد تمدید شد.

احمدی با بیان این که تا پیش از این 7 مرداد آخرین مهلت ارسال آثار خبری بود اما این مهلت تا پایان روز 13 مرداد تمدید شد، تصریح کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه ای می توانند آثار خود با محوریت اخبار خوب ، مفید و آگاهی بخش با رویکرد پیشرفت را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

به گفته وی متقاضیان می توانند در قالب بخش های زیر آثار خود را ارسال کنند: آثار متنی: خبر، مقاله و یادداشت، گفت وگو، گزارش آثار چند رسانه ای: عکس، فیلم، مستند، پادکست، موشن گرافیک، انیمیشن، کاریکاتور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید رویداد جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت

تمدید رویداد جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت