مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-18اقتصادي

موجودی بنزین در گیلان مطلوب است/ خودروها با کارت شخصی سوختگیری کنند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان، بنزین و تمام فرآورده های نفتی به اندازه کافی و مطلوب در استان وجود دارد و مشکلی نداریم، گفت: از چهار میلیون لیتر در روز به چهار میلیون و 800 لیتر تا پنج میلیون لیتر رسیده ایم.

- ایسنا/گیلان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان، بنزین و تمام فرآورده های نفتی به اندازه کافی و مطلوب در استان وجود دارد و مشکلی نداریم، گفت: از چهار میلیون لیتر در روز به چهار میلیون و 800 لیتر تا پنج میلیون لیتر رسیده ایم.

مجتبی شکوری، گیلان را از استان های گردشگرپذیر دانست و اظهار کرد: در ایام تابستان و روزهای تعطیل، شاهد تردد بسیار زیاد مسافران در سطح استان هستیم که مصرف بنزین را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه تلاش مجموعه همکاران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ایجاد رضایتمندی برای هم استانی ها و مسافران عزیز است، افزود: طی روزهای اخیر با افزایش مصرف بنزین نسبت به نرم مواجه هستیم و از چهار میلیون لیتر در روز به چهار میلیون و 800 لیتر تا پنج میلیون لیتر رسیده ایم و لذا نیازمند همراهی مردم و مسافران هستیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در گفت وگوی خبری، با اشاره به تعطیلی مقطعی برخی از جایگاه ها به خاطر ترافیک سنگین بین شهری، خاطرنشان کرد: بنزین و تمام فرآورده های نفتی به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجودی بنزین در گیلان مطلوب است/ خودروها با کارت شخصی سوختگیری کنند

موجودی بنزین در گیلان مطلوب است/ خودروها با کارت شخصی سوختگیری کنند